Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 23, 2013
Image Size
1.1 MB
Resolution
1050×1400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,456
Favourites
226 (who?)
Comments
32
Downloads
3
×
NHG: HARRY POTTER. by TheGweny NHG: HARRY POTTER. by TheGweny
somebody on tumblr asked which houses they'd be in and my mind kinda went there. i couldn't decide whether to put chan into slytherin or ravenclaw to be honest but she's quite cunning.


MORE NHG: [link]

my tumblr: [link] my facebook: [link] my twitter: [link] my youtube: [link]
my ask-blog for the NO HOMO GANG: [link]
Add a Comment:
 
:iconthe-game-you-lost-it:
the-game-you-lost-it Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
I feel bad for Joel, he got put in the extras cattagory. As explanation for this comment i say this.

Slytherin: cunning/sly witchs and wizards
Ravenclaw: smart/intellegent witchs and wizards
Gryffindor: brave/loyal witchs and wizards
Hufflepuff: all the extras
Reply
:iconawesomefrau:
awesomefrau Featured By Owner May 17, 2013  Student Digital Artist
Same as Joel!
Reply
:icondarkhunteres:
Darkhunteres Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Artist
Wow, I'm in the same house as Chris. -Notices Chris walking around- Hey Chris!~ (pffffffft I have no idea. :| )
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner May 9, 2013
yay, that means we would be in the same house as well!
Reply
:icondarkhunteres:
Darkhunteres Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist Artist
Awesome!
Reply
:iconaiukitake:
AiUkitake Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist General Artist
Haha brilliant! They're in the perfect houses! XD
Reply
:iconpancakes1230:
PaNcAkEs1230 Featured By Owner Apr 28, 2013
Hufflepuffs: the stoners of the wizard world//

Joel: WAIT WHAT, I'M SHARING A ROOM WITH STONERS?

Jack: It's ok, Joel, you can stay in my roooom~

STORY: AND THEN THEY DID IT
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner Apr 28, 2013
hahaha, oh gosh i can't breathe! =''D
Reply
:iconpugglemuggle:
pugglemuggle Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG THIS IS PERFECT.
anon was wondering when this would be done
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner Apr 28, 2013
hahaha, that was an amazing ask! thanks for that!
Reply
:iconchibi-chocolate123:
chibi-chocolate123 Featured By Owner Apr 25, 2013
idk i think chan would be in gryffindor for some random reason. but whatever.
Reply
:iconmiyatoriaka:
MiyaToriaka Featured By Owner Apr 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ou yeah, Gwen would be Slytherin indeed! This is way too perfect!!!
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner Apr 25, 2013
hahaha, das bin aber nicht ich. das ist chan. =)
Reply
:iconmiyatoriaka:
MiyaToriaka Featured By Owner Apr 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hab ich Gwen geschrieben??? Damn noch mal, ich bin so müde! SORRY!!! :iconotlplz:
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner Apr 25, 2013
macht doch nichts!
Reply
:iconmiyatoriaka:
MiyaToriaka Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
;3;
Reply
:iconxxbrianna-williamsxx:
Xxbrianna-williamsxX Featured By Owner Apr 24, 2013  Hobbyist General Artist
I feel like Jack would be in Hufflepuff... but Joel fits in there more....
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner Apr 25, 2013
oh, he would be in gryffindor. he's so be in gryffindor.
Reply
:iconxxbrianna-williamsxx:
Xxbrianna-williamsxX Featured By Owner Apr 25, 2013  Hobbyist General Artist
No that I think about it... yeah...
Reply
:iconanixancy:
AniXancy Featured By Owner Apr 24, 2013  Hobbyist General Artist
You are definitely off the deep end this time xD wonder what your thinking in that head of yours! Their groups match them :)
Reply
:iconmckenmic:
mckenmic Featured By Owner Apr 24, 2013
im slytherin
Reply
:iconanimenewbie6:
AnimeNewbie6 Featured By Owner Apr 24, 2013  Hobbyist General Artist
JACK IS BRAVE?!? FULL OF COURAGE?!? Chan is in the perfect house. Hands down.
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner Apr 24, 2013
well, he definitely fits into gryffindor.
and he is brave in some way.
Reply
:iconanimenewbie6:
AnimeNewbie6 Featured By Owner Apr 25, 2013  Hobbyist General Artist
Some way...
Reply
:iconzalmoonwolf:
ZalMoonwolf Featured By Owner Apr 23, 2013
Chris. Looks adorable.
Reply
:iconraidenvampyr:
raidenvampyr Featured By Owner Apr 23, 2013  Hobbyist General Artist
Was heißt "she's cunning"?
Coole Idee btw :3
Reply
:iconthegweny:
TheGweny Featured By Owner Apr 24, 2013
"listig" denke ich.
Reply
:iconchigitomatogirl:
CHIGITomatoGirl Featured By Owner Apr 23, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, Joél is such a Hufflepuff :)
Reply
:iconiamthehero2013:
Iamthehero2013 Featured By Owner Apr 23, 2013  Student General Artist
lol this makes so much sense. JACK CRACKED ME UP!!!!!!!
Reply
:iconexsakura:
ExSakura Featured By Owner Apr 23, 2013  Student General Artist
I s'pose Chan was a given, wasn't she....
Reply
:iconpurpletaconinja:
Purpletaconinja Featured By Owner Apr 23, 2013  Hobbyist General Artist
Wait Chris is intelligent?? Oh my goodness I'm just kidding!!!

I really like this, nice work!
Reply
:iconaverylilith:
Averylilith Featured By Owner Apr 23, 2013  Student
Nice. They actually all make a lot of sense.
Reply
Add a Comment: